zaklad fotograficzny dabrowa gornicza

zaklad fotograficzny dabrowa gornicza

Nocnej strzelaniny zdjęć aparatem cyfrowym – Porady

Nocne zdjęcia mogą być jednymi z najbardziej dramatycznych zdjęć, które będziesz strzelać. Światła miasta można stworzyć piękny wygląd, z prawidłowym ustawieniem przysłony. Fotografowaniu fajerwerków jest zabawa, ale wymaga długiego otwarcia migawki. Przechwytywanie zdjęcia swoich przyjaciół podczas nocnej imprezie wymaga dobrej lampy błyskowej. Strzelanie te zdjęcia nocne może być wyzwaniem, ale mając odpowiedniego sprzętu i znając prawidłowych technik na pewno pomaga. Spróbuj tych porad, aby poprawić swoje zdjęcia noc wyników.

Użyj statywu, aby upewnić się, że nie mają żadnych problemów z rozmyte zdjęcia z poruszenia aparatu. Fotografowaniu nocą wymaga dłuższy czas otwarcia migawki, co może prowadzić do rozmycia zdjęć.

zaklad fotograficzny dabrowa gornicza

Jeśli nie masz statywu, można wypróbować kilka sztuczek na utrzymanie aparatu nieruchomo. Po pierwsze, należy ustawić aparat na stabilnej powierzchni, takiej jak stół lub w górnej części ściany i rozważyć użycie aparatu samowyzwalacza lub zdalnego migawki. Po drugie, oprzeć swoją masę ciała przed budynkiem lub ościeżnicy, trzymając łokcie w szczelnie do ciała podczas strzelania, tym samym podtrzymując siebie. Po trzecie, jeśli uważasz, że piłka ma mnóstwo światła zewnętrznego, można ręcznie zwiększyć szybkość migawki i, miejmy nadzieję, ekspozycja fotograficznym będzie OK.

Spróbuj fotografowania wokół jakiejś wody. W nocy woda pojawi się czarny, ale odbiciem światła, księżyca i innych jasnych obiektów od wody mogą tworzyć piękne efekty.

Doprowadzić oświetlenia zewnętrznego z wami. Jeśli starasz się wykonywanie zdjęć ludzi w nocy, trzeba mieć silne światło lampy błyskowej lub w celu zapewnienia wystarczającej ilości światła do oświetlania obiektów. Niektórzy fotografowie nawet próbować wykorzystywać światło kierunkowe, takie jak potężne latarki, aby utworzyć wygląd artystyczny na zdjęciach.

– autor artykułu