techniki fotografii wieloujeciowej

techniki fotografii wieloujeciowej

Family Reunion Planning Tips Część II

W naszym poprzednim artykule z tej serii dotyczące planowania łączenia rodzin omówiliśmy konieczność delegowania grup zadaniowych łączenia rodzin poprzez utworzenie podkomisji i działów. W tym artykule omówimy bardziej szczegółowo różne obowiązki podkomitetu i jak po drodze z tym, co każda grupa musi osiągnąć w czasie najbardziej efektywny sposób.

Przewodniczący Komitetu Family Reunion.

Obowiązki przewodniczących są kluczowe dla sprawnego funkcjonowania planowania koncertowej, organizowania i działania. Przewodniczący musi uczynić z niego punkt, aby jasno i skutecznie komunikować. Pozostawienie nikt w ciemności, co ma zostać osiągnięte, jak i dlaczego.

Przypisać jednej osobie z każdej podkomisji na Przewodniczącego / głowica do tego działu. kierownicy działów mają następujące obowiązki:

Organizowanie i planowanie spotkań jednostki oraz powiadamianie członków tych spotkań

Przewodniczenie posiedzeniom i utrzymywania pokoju

Sporządzenie listy ochotników i zadania pracy

Prowadzenie kalendarza zadań i kontrolną niedokończone sprawy

Motywowanie ludzi do realizowania

Zjazd rodzinny Podkomisje

Mając odpowiednią liczbę podkomisji jest niezbędna w celu uniknięcia nakładania się obowiązków. Poniższa lista składa się z różnych podkomisji Reunion i swoich obowiązków.

Komitet Żywności

Witamy / Komitet życzeniami

Komisja finansów

Komitet Łączności

Komitet Konfiguracja i Cleanup

Komitet Zbiórki

Komitet Fotografia

Aktualności i Środków Przekazu

Departament akcesoria

Komitet Zdrowia i Bezpieczeństwa

Departament Bezpieczeństwa

Genealogia Badania i Komitet Prezentacja

Inne różnić w zależności od trasy koncertowej. Jeśli plany Reunion obejmować kilka dni i dużą grupę uczestników byłoby najlepiej, aby przydzielać zadania do mniejszych grup działalności komisji.

http://www.apartamenty.in
– autor artykułu